Brak produktów 0,00 zł
Zobacz koszyk
info info

Regulamin Sklepu

1. Informacje o firmie
Image-Internetowy Pasaż Handlowy "pasazimage.pl" 
e-mail: sklep@pasazimage.pl

 
 36 1140 2004 0000 3302 7601 6172 

2. Rejestracja w pasażu
Dokonywanie zakupów w "pasazimage.pl wymaga rejestracji. W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.
3. Składanie zamówień
Przy każdym produkcie znajduje się pole "Do koszyka". Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na "zobacz koszyk". Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na "zamówienie". Jeszcze wtedy możliwa jest rezygnacja z zakupów lub dokonanie zmian w zamówieniu. Po kliknięciu na "prześlij dane" nie ma już możliwości jego zmiany. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów.

UWAGA!
Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod adres sklep@image-sj.eu (podając numer zamówienia w tytule wiadomości). Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub gdy dane te będą niekompletne.

Zamówienie można składać  mailowo na adres sklep@pasazimage.pl
4. Potwierdzenie zamówienia
W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia, pasazimage.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w przypadku podejrzeń co do prawdziwości zamówienia oraz wówczas, gdy nie uda się go potwierdzić. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne.
Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych, nie będzie realizowane. Uwaga ta dotyczy szczególnie nowych klientów pasaz-image.pl.
5. Realizacja zamówienia
Zamówiony towar zostanie wysłany pod wskazany przez Państwa adres w sposób wskazany w zamówieniu, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Zakupione artykuły wysyłane są w oryginalnych opakowaniach, a także odpowiednio pakowane, tak by zachować najwyższy stopień bezpieczeństwa w trakcie transportu.
W trakcie odbioru paczki w obecności kuriera należy ocenić stan zewnętrzny przesyłki. W takim przypadku należy sporządzić protokół i dostarczyć go do sklepu internetowego na adres mailowy sklep@pasazimage.pl. Po pokwitowaniu odbioru oraz uregulowaniu należności, jeśli było to konieczne, zalecamy rozpakowanie i sprawdzenie stanu oraz zgodności zamówienia.
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej. Realizujemy zamówienie w ciągu 1-5 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia, za wyjątkiem zamówień o przedłużonym okresie realizacji (towary ze sklepu pasazimage.pl oznaczone symbolem "Chwilowy brak towaru w magazynie").
Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy pocztą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu.
Zamówienia realizujemy we wszystkie dni robocze w godzinach 9.00-16.00.
Zamówienia przyjęte w piątek po godzinie 13.00 zostaną zrealizowane w poniedziałek.
Zamówiony towar zostaje wysłany po odnotowaniu wpływu na konto wskazane poniżej lub po dokonaniu wpłaty poprzez płatność PAYU.

Nr rachunku bankowego do wpłat:
 
 36 1140 2004 0000 3302 7601 6172 

W tytule należy wpisać nr zamówienia.
6. Wysyłka towaru
Towar dostarczany jest przez firmę kurierską DHL lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  • Płatne
    Poczta Polska:
    List polecony priorytetowy (do 350gram) 18pln

    DHL
    Przesyłka za przedpłatą 20pln (do 30kg)

  • Bezpłatne
    Dla zamówień o wartości co najmniej 2000pln i płatności przelewem tradycyjnym:
    Decyzja o sposobie wysyłki podejmowana jest przez handlowca realizującego zamówienie.
Uwaga:
  • Kontaktowy numer telefonu jest niezbędny przy wysyłce firmą kurierską, bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  • Sugerujemy dokładne sprawdzenie stanu technicznego opakowania transportowego, jego mechanicznych uszkodzeń, zawilgocenia itp.
  • Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, prosimy nie odbierać przesyłki od spedytora lub spisać protokół uszkodzenia, którym kurier powinien dysponować.
  • Po pokwitowaniu odbioru, cała odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu spada na Kupującego.
  • Odebranego od kuriera towaru nie można mu zwrócić, nie może on zabrać już otwartej przesyłki z powrotem
Terminy doręczeń przesyłek:
  • Poczta Polska list polecony priorytetowy, czas dostawy od 2 do 14 dni.
    W przypadku nie odebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo.
    Przesyłkę taką odbieramy wówczas na wskazanej przez listonosza placówce pocztowej.
  • DHL: przesyłka dostarczana jest na następny dzień roboczy.
    Standardowy czas doręczenia to następny dzień roboczy w godzinach 9-17. Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić z najbliższym oddziałem firmy Kolporter Expres telefonicznie lub elektronicznie podając numer listu przewozowego. Adresy biura obsługi klienta znajdują się na stronie https://sprawdz.dhl.com.pl/
    . Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy DHL lub spróbować umówić się telefonicznie na ponowną dostawę z biurem obsługi klienta firmy DHL. Powyższe warunki dostarczania przesyłek obowiązują na terenie Polski. Koszty przesyłek zagranicznych ustalane są dla każdego zamówienia oddzielnie z Działem Handlowym.
7. Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy zalogować się do panelu zamówień i anulować. Jeżeli zamówienie jest już w trakcie realizacji, należy wysłać e-mail : sklep@pasazimage.pl do osoby realizującej zamówienie lub zadzwonić z informacja o przyczynach rezygnacji.
8. Jakość produktów
Wszystkie produkty sprzedawane w pasazimage.pl są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Producenta, Generalnego Dystrybutora, Generalnego Importera. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta
9. Ceny i rabaty
Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Rabaty przydzielane są indywidualnie.
10. Warunki reklamacji i zwroty
Wszystkie produkty w sklepie pasazimage.pl objęte są gwarancją.
Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu ( paragon, faktura ), który należy okazać.
Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.
Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r) klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, bez względu na przyczynę.

Zakupiony towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
  • nie nosi śladów użytkowania,
  • nie posiada wad i zniszczeń, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji,
Prosimy, aby towar znajdował się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu.
Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu towaru (paragon , faktura VAT).
Sprzedający zobowiązuje się do wymiany produktu bądź naprawy serwisowej, ewentualnie do zwrotu wartości produktu w ciągu 7 dni roboczych, przelewem, na konto wskazane przez Kupującego.
Kwota podlegająca zwrotowi to należność z faktury otrzymanej wraz z zamówionym towarem.
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Zwracany towar klient odsyła również na własny koszt.
11. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez sklep internetowy pasazimage.pl z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.
Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych.
Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.
12. Postanowienia Końcowe
Pasazimage.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu : pasaz-image.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, i są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art.71 k.c.).
Pasazimage.pla nie udostępnia danych osobowych swoich Klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówień (zgodne z art.43 ust.1 pkt.8 i 1 ustawy o danych osobowych Dz.U.1997 Nr 133 poz.883)
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT .
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian.
Pasaż Handlowy Image - Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie Increo Studio